AČPD v KUMST Brno: Design • Vizuál • Branding • Jak nastavit cestu k úspěchu firmy

Design – vizuál – branding. Tři pilíře lovebrandu s jasnou vizí a identitou a k produktům, které si lidé zamilují. Best practices špiček v oboru byznysu a designu. AČPD ve spolupráci s KUMST Brno pořádá celodenní program pro majitele firem a designéry s touhou vybudovat výraznou značku. 

Dopolední konference s panelovými diskusemi představí produktový design, vizuální styl a branding jako neodmyslitelný základ silné firmy. O své přístupy a tipy se podělí výrazné osobnosti českého designu, grafiky a brandingu:  Eva Davidová, Petr Hák, Michal Froněk, Veronika Rút Fullerová, Aleš Najbrt, Filip Streit, Vladimír Žák a další.

Odpolední masterclasses rozvinou klíčová témata do hloubky ve třech blocích. Mentoři z řad majitelů a jednatelů předních českých výrobních firem sdružených v AČPD – Milan Dostalík (Ton), Jakub Huráb (LD Seating), Michael Moureček (Festka) – prozradí konkrétní postupy, podělí se o své best practices a zodpoví otázky na tělo.

Program je určen primárně pro majitele firem a manažery, kteří chtějí budovat svou značku skrze design, a mladé i etablované designéry s potenciálem aktivně posouvat firmy navazováním smysluplných spoluprací.

Registrace na konferenci i masterclasses je nezbytná. Učinit tak můžete v tomto odkazu. Účast na akci je zdarma.

Kompletní program

Konference pro firmy – 10:00 – 13:00

Každý blok zahrnuje prezentaci klíčového odborníka na dané téma a panelovou diskusi.

  1. Design produktů
  • výběr designéra, navázání a vedení úspěšné spolupráce
  • externí vs. interní spolupráce, role kreativního ředitele/šéfdesignéra a jeho přesah do dalších rovin – vizuálu či budování brandu (multidisciplinarita vs. spolupráce se specializovanými kreativci)
  1. Vizuální identita 
  • výběr grafického designéra, vypracování briefu, proces spolupráce
  • volba vizuálního stylu a formy a vzhledu firemních materiálů
  • vizuál jako klíčový prvek narativu značky a vnímání značky zákazníky (harmonie vizuálního stylu a toho, co značka reprezentuje)
  1. Branding
  • tvorba názvu značky a budování jejího jména
  • volba narativu, formy a přístupu k vyprávění příběhu značky
  • definování a oslovení cílové skupiny

Masterclasses – od 14:00

  • Tři 1,5 h trvající bloky pro registrované účastníky, z nichž každý se zaměří do hloubky na jedno z témat konference
  • Mentoři z řad majitelů předních českých výrobních firem, sdružených v AČPD
    • design produktu (Milan Dostalík – majitel Ton), vizuální identita (Jakub Huráb – jednatel LD Seating) a branding (Michael Moureček – majitel Festka + art directorka Eva Davidová)
  • Sdílení zkušeností přímo od majitelů předních českých firem, best practices a osobní vhled do tématu umožní nastavit správnou cestu pro firmu
  • Možnost klást konkrétní dotazy v úzké skupině cca 10 účastníků a získat okamžitou zpětnou vazbu pro vlastní vize a nápady