AČPD v KUMST Brno: Design • Vizuál • Branding • Jak nastavit cestu k úspěchu firmy
Design – vizuál – branding. Tři pilíře lovebrandu s jasnou vizí a identitou a k produktům, které si lidé zamilují. Best practices špiček v oboru byznysu a designu. AČPD ve spolupráci s KUMST Brno pořádá celodenní program pro majitele firem a designéry s touhou vybudovat výraznou značku.
Dopolední konference s panelovými diskusemi představí produktový design, vizuální styl a branding jako neodmyslitelný základ silné firmy. O své přístupy a tipy se podělí výrazné osobnosti českého designu, grafiky a brandingu: Eva Davidová, Petr Hák, Michal Froněk, Veronika Rút Fullerová, Aleš Najbrt, Filip Streit, Vladimír Žák a další.
Odpolední masterclasses rozvinou klíčová témata do hloubky ve třech blocích. Mentoři z řad majitelů a jednatelů předních českých výrobních firem sdružených v AČPD – Milan Dostalík (Ton), Jakub Huráb (LD Seating), Michael Moureček (Festka) – prozradí konkrétní postupy, podělí se o své best practices a zodpoví otázky na tělo.
Program je určen primárně pro majitele firem a manažery, kteří chtějí budovat svou značku skrze design, a mladé i etablované designéry s potenciálem aktivně posouvat firmy navazováním smysluplných spoluprací.
Registrace na konferenci i masterclasses je nezbytná. Učinit tak můžete v tomto odkazu. Účast na akci je zdarma.
Kompletní program
Konference pro firmy – 10:00 – 13:00
Každý blok zahrnuje prezentaci klíčového odborníka na dané téma a panelovou diskusi.
- Design produktů
- výběr designéra, navázání a vedení úspěšné spolupráce
- externí vs. interní spolupráce, role kreativního ředitele/šéfdesignéra a jeho přesah do dalších rovin – vizuálu či budování brandu (multidisciplinarita vs. spolupráce se specializovanými kreativci)
- Vizuální identita
- výběr grafického designéra, vypracování briefu, proces spolupráce
- volba vizuálního stylu a formy a vzhledu firemních materiálů
- vizuál jako klíčový prvek narativu značky a vnímání značky zákazníky (harmonie vizuálního stylu a toho, co značka reprezentuje)
- Branding
- tvorba názvu značky a budování jejího jména
- volba narativu, formy a přístupu k vyprávění příběhu značky
- definování a oslovení cílové skupiny
Masterclasses – od 14:00
- Tři 1,5 h trvající bloky pro registrované účastníky, z nichž každý se zaměří do hloubky na jedno z témat konference
- Mentoři z řad majitelů předních českých výrobních firem, sdružených v AČPD
- design produktu (Milan Dostalík – majitel Ton), vizuální identita (Jakub Huráb – jednatel LD Seating) a branding (Michael Moureček – majitel Festka + art directorka Eva Davidová)
- Sdílení zkušeností přímo od majitelů předních českých firem, best practices a osobní vhled do tématu umožní nastavit správnou cestu pro firmu
- Možnost klást konkrétní dotazy v úzké skupině cca 10 účastníků a získat okamžitou zpětnou vazbu pro vlastní vize a nápady